en liten undersökning

Snart nytt år och en del spännande saker som händer med CM photography. För att förbättra och få lite ris och ros undrar jag vad Ni tycker om min hemsida och blogg.

1. Är hemsidan användarvänlig? Finns den informations som behövs? Saknas något?

2. Är hemsidan tilltalade för Era ögon?

3. Är bloggen intressant? Finns det något Ni saknar som jag lägger till eller behövs tas bort?

4. Är bloggen lagom personlig?

5. Övrigt som kan tilläggas?


Det skulle vara "grejhöjta" om Ni kunde unna er tiden att svara på frågorna, så jag påbörjar nästa års resa med bra packning i väskan.

Tack för den tid Ni lägger ned på detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me