The observatory



Jag har tagit oerhört få bilder under min LA-resa. Kan jag skylla på att jag har haft för roligt så kameran glömts bort? När vi tog oss en sväng till Griffith Observatory åkte kameran med och Helena och jag hade roligt med alla våra fina poser. Ja, det kanske syns ovan. Detta besök lyckades även infinna sig den dag som det var bäst väder den veckan. Annars var det en hel del mulet och en del regn. Det var en extremt lyckad resa. Saknar LA och planerar att åka tillbaka dit i april. Då kommer det bli fler äventyr nu när vi nätverkat in oss lite. I LA kan verkligen vad som helst hända.

Kommentarer
Postat av: kajsa

vilka härliga bilder! man blir lite avis :)

2010-11-29 @ 11:30:30
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me