Inredningsfotografering hos Josephine Diffner

Jag har haft en fin dag idag. Först tog jag mig en långlunch på stan och pratatde företagande med min barndomsvän Caroline som äger Unique i Linköping. Därefter åkte jag till Ikano för att köpa farsdagpresenter, men kom därifrån med presenter till mig och Adrina. Hoppsan..

 

Bilderna ovan är från mitt första inredningsreportage som jag fotograferade, min väninna Josephine Diffner stylade och Adrina fick vara en detalj i hemmet. Fotograferat och stylat hemma hos Josephine. Hon är så himlans duktig på att styla så nu tycker jag att ni går in på hennes blogg och skriver en kommentar med lite tjat om att hon ska ta tag i bloggen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me