Min kamera



När jag fotograferar gör jag det med min Sony "Sonny" a850-hus. Skulle den gå sönder ställer min Sony a350 upp. Det objektiv som oftast sitter i huset är mitt Sony 50 mm 1.4 som fungerar som mitt standardobjektiv. Dock börjar jag ofta med mina fotosessioner med mitt Sony 70-200mm 2.8 G som även fungerar bra när jag fotograferar djur eller vigsel. Ett annat bra standardobjektiv som finns i väskan, men används lite för dåligt är ett Tamron 28-75mm 2.8. Är det mörkt monterar jag på min Sony HVL-F42AM blixt. Allt jag fotograferar samlas vanligen på något av mina 32 GBs minneskort. Förutom detta har jag reflexskärmar, batterigrepp, fjärrutlösare, bakgrunder, stativ och snart en iPad2.

Kommentarer
Postat av: Grzegorz

Jag har precis läst tipsen på blogg.se om din blogg. Jag läser gärna fotobloggar och din är jättefin så ska kolla ibland:)

2011-04-15 @ 11:00:36
URL: http://grzegorzmlynek.blogspot.com
Postat av: Fotograf Cecilia

TAck!

2011-04-16 @ 14:04:31
URL: http://ceciliamoller.blogg.se/
Postat av: anonym

hej! är väldigt instresserad i fotografering. vilken kamera ska man börja med?

Svar: Oj svårt att säga. Sony har många bra kameror, men det beror också på vilken nivå du själv är på. Hur mycket du kan kring tekniken.
Cecilia Möller

2013-07-14 @ 15:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me