Förhoppningsvis bra album

I dag har jag lagt en beställning på en ny (för mig) typ av fotoalbum som jag hoppas kunna erbjuda i framtiden. Kvällen har gått åt att designa denna, som kommer innehålla alla bilder från utställningen. Kul att ha i framtiden om inte annat, sen hoppas jag givetvis att själva albumet motsvarar mina förväntningar.

Veckan som kommer är jag upptagen med min utställning som jag faktiskt kommer hänga redan på måndag av diverse anledningar. På tisdagen kommer Östgötatidningen och intervjuar mig, sen hoppas jag att Corren ska höra av sig och vara intresserade.

Nästa helg har jag två fotograferingar. Mer om dem om ungefär en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me