Låt mig berätta om min bror, Stefan



Min yngsta storebror Stefan. Han är så fin. Så omtänksam, lättsam, pratsam, sällskapssjuk, snygg, hård, mjuk. Båda mina bröder har alltid funnits där för mig under uppväxten. Beskyddat mig. På gott och ont.  Lärt mig slåss och härdat mig. Lärt mig att ta plats.

Stefan är min dotters gudfar och har en tatuering som är Adrinas på armen, "I will always be there". Adrina avgudar sin gudfar. Hon avgudar båda sina morbröder. De ger henne så mycket glädje och uppmärksamhet. Mina bröder har en otrolig energi när det kommer till barn. På webcameran har de egengjorda barnprogram för enbart henne. De skulle båda passa i barnkanalen.


Just det, han är singel.

Kommentarer
Postat av: CJ

Tack fina du!



Ja bröder är det bästa som finns! Jag sitter och väntar på min lillebror nu, tacos och filmkväll på schemat. :) Ha en fin helg!

2011-01-28 @ 18:04:38
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt bra bilder :))

2011-01-29 @ 23:52:45
URL: http://patriciasjoberg.blogg.se/
Postat av: maria

Det var nog den vackraste mannen jag någonsin sett. du är allt lyckligt lottad.

2012-02-14 @ 17:54:43
URL: http://mariank.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!
Jag har följt din blogg ett tag nu & följer dig via bloglovin´
Du inspirerar mig som fotointresserad dagisfröken :)
Du är så himla duktig, extra kul är det att följa en Linköpingstjej som har samma intresse.

Fin bror du har! :) Och hann undra om din bror var singel! Men det är han ju knappats längre. Kan jag inte tänka mig. (finns ju inga fina singelkillar längre!) Hälsa honom det! Eller inte? :)

Ta hand om er/Susanne

Svar: Så kul att läsa Susanne. Jag blir så glad att jag inspirerar dig.
Angående min bror så är han fortfarande singel...

Kram Cici
Cecilia Möller


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me