Bröllopsfotografering - Linda och Mattias

Tidigt på midsommarafton hade jag en bröllopsfotografering. Jag försöker alltid vara ute i god tid och denna gång hade jag även provåkt sträckan innan, då jag fotograferade brudgummens morgongåva i form av brud i underkläder. Så i god tid var jag, vilket gjorde att jag hann få en fin pratstund med brudens morfar 74 år.

Mattias och Linda hade valt en lite annorlunda variant på vigsel, nämligen i en kohage. Så innan vigseln satte igång smällde jag av några fotografier på deras picknick i samma hage som den där vigseln skulle stå.

Linda är lite av en superkvinna, med det grymmaste suget i blicken (se bilderna nedan). Hon har sytt klänning, målat loge, pyntat, lagat mat, fixat och donat med det bästa ordningssinnet jag stött på. Mattias är inte så mycket sämre han ska tilläggas och har verkställt en hel del inför bröllopet han med.

Nog skrivet, här kommer några av bilderna.




Kommentarer
Postat av: Angelica

OMG så romantiskt!!!

2011-07-13 @ 00:11:56
URL: http://hardworkingwife.blogg.se/
Postat av: Finurliga Fröken

Men vilka underbara bilder du har tagit och vilket otroligt vackert par!

2011-07-13 @ 22:24:24
URL: http://finurligafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me