Porträttfotografering - Helen

Helen Hall vann aprilutlottningen som jag hade här i bloggen. I juni fick jag äran att möta upp henne och hennes hund Spice på Klubbarps hundklubb. Om ni känner igen Helen så kan de bero på att hon varit med en hel del på tv och i tidningar, nu senast julkalendern 2008. Hon är lite av en tv-kändis och vad passar väl bättre än ett par nya fräsha porträttbilder inför framtida tv-jobb? Helen är en himlans härlig och glad, det är Spice också. 

Jag vill även att ni tittar noggrant på den stickade får-tröjan. Den har jag stickat (visst min mor hjälpte till lite också, med att sätta ihop bitarna och 1 ½ ärm, men resten är bara jag). Många strängar på min lyra.

Jag fotograferade Helen Hall med hund i Östergötland Mantorp en dag i juni. Jag fotograferade Helen Hall med hund i Östergötland Mantorp en dag i juni. Jag fotograferade Helen Hall med hund i Östergötland Mantorp en dag i juni. Jag fotograferade Helen Hall med hund i Östergötland Mantorp en dag i juni. Jag fotograferade Helen Hall med hund i Östergötland Mantorp en dag i juni.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fint!

Du är så duktig darling!

2011-07-22 @ 17:18:02
URL: http://gundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me