Mental packning

Tidigt satan på fredagmorgon åker jag till Los Angeles. Mental packning har påbörjats och jag saknar redan Adrina och Daniel.

Förra gången (november) jag var i LA hade jag med mig ganska mycket kamerautrustning, men tog inte alls så många bilder som jag planerade. Den här gången ska jag ha med mig bara ett objektiv (50mm f1,4, Sony) och kamera utan extra grejer. En reflexskärm också. Det blir bra. Packa lätt dit och tungt hem.

Mina dagar i LA är planerade. Öl med kompisar, segling i San Diego, fest på the Chateau, museum och shopping. Lite av varje. Bloggen kommer vara vilande i två veckor. Kanske hinner jag med något inlägg, men två veckor. Lååååångt tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me