Vernissagen

Igårkväll var det vernissagen för "Introspicere". Jag är så oerhört tacksam för alla som kom och gjorde den speciell, en viktig kväll för mig som jag fick dela med många av mina kärlekar. Mina vänner är de finaste, så är det bara och de gör mig så glad.

Bilderna nedan är tagna i kvällens början, innan alla kom mer eller mindre. Sista bilden har min brorsdotter Nelly tagit, det är när jag och hotellchefen håller tal.

Tack Scandic city, Tack Niclas Fogelberg som frågade mig om jag ville ställa ut, Tack alla modeller som ställt upp på allt, Tack min familj, Tack alla mina vänner som är min andra familj.

Idag älskar jag alla. On top!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Tack Själv Cici, Bilderna var jätte fina!

2011-10-15 @ 21:11:41
URL: http://ebbalilliestrom.blogg.se/
Postat av: fotograf Cecilia Möller

Tack Ebba!

2011-10-16 @ 11:35:22
URL: http://ceciliamoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me