Äpplen i orangeriet (Trädgårdsfotograf)

En lång helg utan blogginlägg men med ett midnattslopp. Det var så kul att springa! Nästa år kommer vi springa igen. Bilder från mitt midnattslopp finns på Instagram (@cicimoller).

 
Ni som redan följer mig på Instagram vet att jag har fotograferat ett växthus idag. Eller rättare sagt ett orangeri. Bilderna blev fina och växthuset var grymt! Det var så att jag blev avundssjuk på mig själv som fick fotografera där. Helt underbart!
 


Imorgon blir det fotografering i Stockholm.
Färgglatt, mönstrat, barn, lekar, godsaker och natur. 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Underbart!
Och jag har haft en lång vecka utan inlägg. Ska försöka uppdatera mig lite nu. Kram

2012-08-21 @ 12:12:08
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me