Kittlas

Många familjebilder här på bloggen nu, men va tusan det är ju sommarlov!

Igår hade jag min födelsedag vilket blev en lugn och mysig tillställning. Egentligen var det ingen tillställning alls, utan mer jag som besökte Lotta över lunch och fika, jag som hade en klass på gymmet och sedan middag och tårta på kvällen. När jag skulle sova var jag så sockerfull på chokladbollar, center, och prinsesstårta. Äckligt sockermätt, det där med att sluta i tid är inte riktigt min grej.



 
Nu ska jag leta reda på en målare som tapetsera vårt sovrum, min födelsedagspresent. Min man försöker stoppa det till varje pris. Han har till och med erbjudit mig en iMac istället för omtapetsering, men det går jag inte på.
Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me