Dagen före julafton

Hemma, och allt kan gå tillbaka till det normala. Vi har haft riktigt fina dagar i skogen, och första dagen var vi där själva, bara familjen. Nästan direkt när vi kom fram tog vi på oss ytterkläder och stövlade ut i snön. Ut till skogen som bara ligger runt hörnet och tillhör gården, så det var fritt fram för oss att hugga och tälja. Go loose! Adrina fick en julklapp i förskott precis innan vi gick ut, en egen morakniv. Den mest använda julklappen, som resulterat i fem trägubbar. Två riddare, en hund, en häxa och en vampyr för att vara exakt.




 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vilket fantastiskt inlägg med en bildbomb av härliga bilder!

Svar: Tack Katarina, det är verkligen härligt att komma ut i skogen. Men vädret ska vara rätt, annars är det inte så charmigt :)
Cecilia Möller

2012-12-29 @ 00:59:54
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jag gick faktiskt och tänkte på Adriana och kniven då jag var ute idag. Känner mig helt plötsligt överbeskyddande - skulle jag våga ge Jossan en? Usch vad jag har blivit löjlig!
Tycker ni ser ut att ha störtmysigt!

Svar: Adrina får bara ha kniven när vi är med, annars ligger den högt upp på ett skåp i tvättstugan. Sen är hon ett barn som har en bra känsla om försiktighet och ansvar, så inget barn som det plötsligt händer saker kring. Jag tror det är lite barn till barn. Hon känner sig tuff och stor att få ett sådant ansvar iaf :)
Cecilia Möller

2012-12-30 @ 01:06:31
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Katarina

Ja, gud! Jag tycker ni gör helt rätt. Det slog mig bara att jag har gått från en cool mamma (till mina pojkar) till en överbeskyddande tönt...
Tur att hon har bröder som påminner mig om att jag har blivit tantig haha :D

Svar: Haha. Det är aldrig försent att ändra sig. 2013 är ju snart här :)
Cecilia Möller

2012-12-30 @ 12:22:31
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me