Julafton för Möllers.

Vår julafton inkluderade nog allt. Julstress, last minute cleaning, mycket mat, många godsaker, ljus, julgran, många barn, utklädd jultomte, paket, djupa samtal, många skratt och lekar. Det enda som saknades mig var min familj, men de var med stundtals på Skype.
 
När Daniels kusin, 15 år hade klätt ut sig till tomte, och precis började få kalla fötter och skulle avbryta hela tomtegrejen. Just då råkar Adrina trampa in i hallen där han står, och uppdraget går inte att dra tillbaka. Han var en fantastik tomte, och Adrina skrattade så hjärtligt åt hans skojande och skämtande, och han fick henne att känna sig stor när hon hjälpte till med paketen. Daniels kusin är en av de sju barnen i den familjen. Varje gång jag träffar den familjen vill jag skaffa massvis med barn, för tusan så fina och välartade barn de är. 


Åh, visst har Adrina en avancerad julfrisyr? Det är för att den skulle vara perukvänlig, då hon på morgonen fick en rosa Nicki Minaj-/Stephanie-peruk. Flätor är min grej, således är det är Adrinas grej också :)
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Kom och fläta mitt hår! Josefines också :)
Så underbart med stora familjer och tillställningar tycker jag. Härliga bilder.
Gott slut och kramar. Vi ses nästa år ju!

Svar: Det kan jag göra!
Ska vi börja preliminärplanera vår date förresten? februari?
Cecilia Möller

2012-12-30 @ 00:44:33
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Katarina

Det tycker jag låter toppen! Jag vet mer om mitt februarischema efter helgerna. Som det ser ut nu har jag inget planerat. Otroligt skönt!
Kram och gott slut!

Svar: KUL! Hör av dig då!
Cecilia Möller

2012-12-30 @ 12:24:00
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me