Bröllopsfotografering - Emma och Janne

I somras fotograferade jag många bröllop, och ett var Emma och Jannes vackra dag i Källvik. Inte ett öga var torrt i kyrkan när bruden överraskade alla med att sjunga själv i kyrkan till Janne. Hon såg ut som en prinsessa i sin klänning (enligt min dotter) och jag gillar att Janne bröt av med en mörkbrun kostym. Läckert par helt enkelt.

Om ni vill se hela deras bildspel från porträtt till och med kyrkan så titta in på min hemsida: Bröllopsfotograf Cecilia Möller.
Bröllopsfotografering i Källvik, Västervik av bröllopsfotograf Cecilia Möller

Kommentarer
Postat av: Madde

Underbart vackra bilder:)

Och jag gillar verkligen headern:)

2012-01-22 @ 22:59:50
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me