Formex

Idag blev jag hämtad tidigt på morgonen av Lotta och vips så for vi iväg till Stockholm. Nu, torsdag till på söndag, är det Formex mässan där en himlans massa inredning kan kikas och klämmas på. Tanken är att inköpare ska köpa in, men inte jag och Lotta inte. Nyttigt att se så mycket inredning, det känns som att vad jag själv gillar och vill ha faller mer och mer på plats. Så nu till hösten kommer nog lite bytas ut hemma. Dessutom var det väldigt inspirerande  inför vårens reportage.

Jag längtar och är så jäkla peppad nu! Peppad på foto, inredning, företaget, ALLT!

Jag gillar Lotta så himla mycket, ett sådant driv i henne och glädje i det hon gör. Fin kvinna.

 


Kommentarer
Postat av: The Rosegarden in Malevik

Hoppla......hon till vänster känner jag igen :)

å missa nu inte......



S

A

T

U

R

D

A

Y



S

H

O

W



O

F

F



det är roligt att vara med :)

VÄLKOMMEN

Håkan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me