Porträttfotografering - Opera-Johanna

Min vän Johanna är så galet härlig. För att förtydliga vem av mina Johannor jag pratar om brukar jag kalla henne opera-Johanna, just för att hon sjunger opera. Johanna fick modella för mig ikväll, till ett personligt projekt jag håller på med som tänjer på fysiska gränser men samtidigt är naturlig. Ni kommer förstå när ni får se. Men ni får vänta några månader till...

 
När Johanna åkte hem var de så vacker dimma över ängen utanför vårt hus. "Ska jag klä av mig och springa dit?" Hängiven modell. Det gillar jag.

Kommentarer
Postat av: Ulrika - Fotograf u.norman

Mm, jag föll för det direkt :)

Spännande, ska bli kul att få se resultatet sen :) Och jag måste ju fråga, blev det några bilder i dimman? ;)

Svar: Det var så mörkt (och var inte så piggelin), så det blev inget spontannäckande på ängen. Men det blev andra coola bilder tidigare den kvällen.
Cecilia Möller

2012-07-15 @ 17:10:08
URL: http://unorman.wordpress.com
Postat av: jenny Eriksson

Härligt porträtt :) ska bli spännande att se fotoprojektet sen :)

2012-07-18 @ 18:29:59
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me