Sara bakar, Solhaga Stenugnsbageri

Nu är jag hemma från intensiva dagar på västkusten där jag på fem dagar lyckats fotografera sex olika reportage. Så jag kommer hem med väldigt många bilder och det kommer ta ett tag att reda ut lite vilka som ska till tidningar och vilka jag kan visa er här på bloggen. 

En av dagarna var jag på Solhaga Stenugnsbageri i Slöinge och fotograferade Sara Wennerström när hon bakade och stod i. Sara är så fin, och vi hann med galet mycket under tiden som jag var där. Effektivitet är ett ord som beskriver Sara oerhört bra. Efter den bageridagen åt vi lyxigt bröd varje dag till alla måltider. Dessutom är Solhaga supermysigt och definitivt en Halländsk pärla ni borde prova på om ni har vägarna förbi.

Sara bloggar på Sarabakar, och där kan ni också finna en bild på mig när jag fotograferar familjen. 

 

Kommentarer
Postat av: Victoria

När jag köpte tidningen hembakat så kände jag genast igen tjejen i tidningen som är ovan. Men det var inte du som hade fotat bilderna till reportaget va?

2012-08-14 @ 20:49:17
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me