Reportage i Adrinas rum

En ledig lyxdag idag igen. Majmånad är ganska underbart på många sätt, alla helgdagar är ett av sättet enligt mig. Jag jobbar på med uppsatsen har lite lite kvar som jag ska göra imorgon. Men jag började dagen på ett mer kreativt sätt än att skriva vetenskap, fota reportage i Adrinas rum. Man skulle kunna tro att Adrina tycker det är superkul och verkligen gillar idéen, och visst det kanske hon gör, men hon jobbar inte gratis. Idag blev det lego för hennes hårda arbete.

Utan överdrift är hon det viktigaste i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Ulrika - Fotograf u.norman

Gud så fin bild! Snyggt med de starka färgerna och jättesöt liten tjej :)

2012-05-21 @ 10:50:03
URL: http://unorman.wordpress.com
Postat av: Annika

Vad fint Adrinas rum blev. Jag undrar vilka färgnummer du använde.
Tack för bra inspiration.

Svar: De hade olika namn, har för mig att den rosa är flamingo, den orange glöd och den gula saffran (mest osäker på den gula).
TAck för att du tyckte det blev fint! Fler bilder på hennes rum finns i nya Family living som kommer ut på tisdag/onsdag.
Cecilia Möller

2012-08-04 @ 09:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me