Adrina och öronsnibbarna

För släktingar, familj och annat löst folk som kan vara intresserade.

Förra veckan på torsdagen var Adrina lite förkyld, och eftersom det gått lite kräksjuka på dagis tänkte vi att det nog inte var någon dum idé att låta henne vara hemma. Daniel och jag är inte så peppade på hela kräksgrejen. Hon fick vara med mig på jobbet, vilket innebar att jag redigerade på förmiddagen medan hon styrde på övervåningen med pyssel, tv och gud vet vad. Till lunch blev det Linköping för oss tjejer eftersom jag skulle inhandla och låna rekvisita till en plåtning. 

Men det blev två omvägar dit. Först gick vi och gjorde hål i Adrinas öron. Jag blev helt chockad över hur lugn hon var över det hela. Efter det gick vi självklart och valde ut ett par silverörhängen hon får byta till på julafton. Hon var så grymt stolt. Det är jag jämt.
Familjen Möller var glad, men inte mormor. "Hon kunde väl väntat tills hon var 6år?".

Kommentarer
Postat av: Katarina Ratcliffe

Åh så gulligt!
Frågan är då min dotter ska få hål i öronen. Än så länge frågar hon inte efter det så det får vänta.

Svar: Ja, vänta tills hon vill. Min dotter har tjatat sen hon var 3, och vi tog en spontan håltagning. Hon är såååå nöjd :)
Cecilia Möller

2012-11-20 @ 17:56:38
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: sanna funeland

jag hittade inte om du skrivit någon information om din kamera.
men jag undrar vilken kamera du fotar med?

Svar: Jag fotar just nu med en Sony a99 och med Carl Zeiss gluggar.
Cecilia Möller

2012-11-20 @ 21:53:09
URL: http://photosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me