Fotograferad av Daniel Johansson

I helgen var ju jag och assisterade/tittade nyfiket på när Daniel Johansson fotade en stylad fotografering. Men det var på lördagen och fredagseftermiddagen fick jag stå FRAMFÖR kameran i hans studio. Det kommer poppa upp lite bilder från det tillfället lite nu och då. Men nu är nu. Jag har blivit så van att vara bakom kameran. Tror det kan behövas något typ av självporträttsprojekt nästa år. Vänja mig med att se bilder på mig, och inte bara suddiga instagram-varianter.
Angående iPhone och Instagrambilder så ska jag ge er ett galet bra tips på en app. Imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Monica Stengraff

Så himla vacker du är:)

Svar: <3 Ses snart!
Cecilia Möller

2012-11-22 @ 08:22:54
Postat av: Ulrika - Fotograf u.norman

Du är så fin! :) Du borde helt klart fota lite mer självporträtt, du passar framför kameran :)

Svar: TAck ulrika. Ja det får bli något typ av projekt nästa år. Då bestämmer jag det då ;)
Cecilia Möller

2012-11-22 @ 12:50:00
URL: http://unorman.wordpress.com
Postat av: Victoria

galet fint foto.

Svar: Tack Victoria!! Tack!
Cecilia Möller

2012-11-22 @ 14:03:27
URL: http://impalaa.blogg.se
Postat av: Carina

Ett foto jag fascineras av, snygg modell i en pose och i ett ljus som får min uppmärksamhet. Wow!

Svar: Tack Carina. Daniel är väääääldigt duktig på det där med studioljus :)
Cecilia Möller

2012-11-22 @ 23:44:40
Postat av: Katarina Ratcliffe

Snygging!
När jag var yngre gillade jag mer att stå framför kameran, men herregud, inte nu!
Finns ju inga fördelaktiga vinklar längre. Eller inga fotografer som vet hur jag vill se ut. Ungefär haha :)
Skitfin bild på dig iaf!

Svar: Nae men det börjar bli lite likadant för mig har jag märkt :) Du får med göra ett självporträttsprojekt i vår!
Cecilia Möller

2012-11-23 @ 00:20:48
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me