Matmodellande till påsk

Adrina var duktig som modell igår. Hon klarade alla prövningar. Väntan, bakandet, poserandet, väntan, ätandet, väntan, poserandet, ätandet. Jag åt själv som vanligt för mycket av alla Monicas godsaker (särskilt frukostbrödäggmackan (eller vad tusan vi ska kalla den)) och kunde inte köra så hårt på gymmet igårkväll. När jag skulle göra plankan voltade maten och jag fick ta det lugnare än normalt. Men lika glad för det är jag, men gladast är nog alla andra deltagare på gymmet ;)
 
Vi tar en avstickare till Bålsta i helgen till mina stora bröder aka snyggingarna.
 

Kommentarer
Postat av: Katarina Ratcliffe

Åh, verkligen stort ogilla på magpass efter massa mat. Ibland blir det riktigt jobbig!
Fina tjejen - skönt att ögat mådde bättre.

Och du - bara kom :)

2012-11-09 @ 10:49:28
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Katarina

Åh tack! :) Ahaaa vad kul att få veta lite hur bilden blev till! Många bra bilder är ju såna när man egentligen fixar något annat å så knäpper man av å så blir det toppen! :) Sen måste jag ju bara säga att både du och din dotter har så häfiga ögon!! haha appropå något helt annat liksom :-P

Svar: Visst är det så, och det är väl därför det gäller att som en scout "alltid vara redo". Tack för komplimangen om våra ögon. Det var fiiint skrivet :)
Cecilia Möller

2012-11-09 @ 14:14:19
URL: http://katarinasegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me