Min blöta egentid

Jag har en hektisk vecka med möten, hemma-hos-fotografering, företagsfotografering och matfotografering. Sen var tanken att jag skulle instruera tre pass på gymmet också, men där sa min hals stopp. Så eftersom jag har fått några extra timmar då jag hade planerat att svettas, tänker jag spendera de timmarna i badkaret i stället. Jag ska göra det sådär mysigt med doftljus, skum, bok och te. Sådär som gör att det ser mysigt ut, men man måste ändå tända i taket för att se texten i boken och vattnet måste återfyllas tre gånger under en timme för att hålla värmen. Men ni vet, det är mysigt ändå. Det är egentid.


Kommentarer
Postat av: Katarina Ratcliffe

Åh, vill ha mitt jädra badkar installerat så jag också kan bada! Blir så avis!

Svar: Bada är sååå skönt, men mest för att man får vara själv i en timme bara sådär och läsa böcker. Tcyker jag :)
Cecilia Möller

2012-11-23 @ 00:30:50
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me