Glada systrar i höstlöv (barnfotograf)

Gymnastikmöte måste ju tas med motion, så efter att jag lämnat Adrina på dagis var det bara att byta om och ta en powerwalk och prata om WGF. Jag är gymnastikledare för 4-5 åringar på söndagar. Det är alltid superkul att se barnen lysa upp, leka och utveckla sin motorik. Men lyssnar de inte behöver jag det där "tålamodssprayen". När jag var yngre gick jag också på gymnastik. I flera år. Jag var väl helt ok men när jag började växa var kroppskontroll inget som förknippades med mig. Jag minns att när höfterna började bli bredare glömde jag ibland ta med mig dom in genom dörrar, vilket resulterade i att de slog i dörrpostar. Konstanta blåmärken. Tur att jag lärt mig nu, the hard way.
 
Förutom att ha motionerat så har jag gjort en barnfotografering i höstlöv. GLADA barn i höstlöv. Ja, det där glada kan man behöva kämpa lite med ibland, men när det väl är där är det tusan så söt. Jag gillar förvisso de mer tankfulla bilderna också. 
Söta systrarna!
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack, det är roligt att höra vad ni andra tycker. Tror jag också börjar gilla den mer än de andra ;)

2012-10-08 @ 19:45:42
URL: http://impalaa.blogg.se
Postat av: Carina

Vilken underbar disposition! Härligt foto, blir glad av att se de glada barnen!

Svar: Carina, precis! Man blir glad av att se glada barn. Kommer upp fler bilder från fotograferingen inom kort också :)
Cecilia Möller

2012-10-09 @ 08:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me