Smoothieorgie

Den flitiga "Cecilia Möller"-följaren vet troligen redan vad jag hållt på med idag. För jag har uppdaterat instagram med väldigt många bilder. Mest på mig, men även på olika smoothies. Lyxigast med att jobba som matfotograf är att jag måste (som jag säger) "kontrollera om det smakar rätt i munnen". Så idag blev min lunch ersatt med 5 olika färgglada smoothies, som alla var i nya smakkombos för mig. Jag toppade av det hela med raw food-kex och ett fiberkex. 
 
Yummy yummy in my tummy.
 
Nu såhär på kvällskvisten har jag valt ut de bilder jag gillar bäst, men redigering får vänta tills nästa vecka.
 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Skulle man ju vilja ha recptet på, mums vad god den ser ut:)

Svar: Förhoppningsvis i en tidning snart, Karin :) (Men är du snäll kan jag fixa fram det till dig innan)
Cecilia Möller

2012-10-12 @ 09:19:34
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Katarina Ratcliffe

Det kallar jag lyx! :)

Svar: Jobblyx på sjukt hög nivå :) På torsdag ska vi fota kakor. Ehh. YUM! Just det inget socker för mig.... hmmm jag får titta på. och kanske bara ta en....
Cecilia Möller

2012-10-12 @ 20:43:43
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh det låter ju toppen. Ser sjukt gott ut också. :)

Svar: Helt galet gott! Mer smoothies till folket i Sverige!
Cecilia Möller

2012-10-13 @ 21:44:45
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me