Tänt var det här!

Vi äter mycket i Småland. Frukost, fika, lunch, fika, middag och något gott på kvällen. Inte nog med det utan vi pressar in lite snacks mellan allt det där också. Huschi! Men mat är gott, men bara tills man ätit så mycket att man börjar må illa. Det är ju egentligen inte så smart att äta så mycket att man kommer till matkoman. 

I helgen åt vi en av våra luncher/fikor i skogen med min mans moräldrar, mamma och bröder. Grillad korv går ju alltid ned i magen och mormor Karins kokostoppar är inte fel de heller. De kompletterar varandra fint. Men innan vi grillade skulle eld tändas i duggregnet, och det skötte min karl medan några av oss andra gick på svampjakt. Några kantareller hittade vi, men inte lika mycket som jag hittade igår (instagram @cicimoller) eller så mycket som jag planerar att hitta på söndag.
Sista bilden fick svärmor klicka på mig och hubby hubby.

Kommentarer
Postat av: Hubby

Många härliga personer och bilder, underbart!

Svar: Håller helt med Hubby ;)
Cecilia Möller

2012-10-25 @ 22:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me