Trash the dress - porträtt

Jag har matbilder att redigera. Samtidigt så kliar det i fingrarna för att redigera brudfotograferingen från igår. Men så tänkte jag såhär, att jag gör en bild till. Sen gör jag det som ligger topp i listan. Det här är anledningen att jag vill välja och redigera bilder direkt när jag kommer hem. Plus att det blir ett bra flöde, fast det skulle innebära att jag typ inte kan sova det dygnet, och att jag skulle bli en horrible fru och mamma. Så kan jag ju inte ha det.
 
Hår: Caroline Olofsson/Hairstudio Unique
Makeup: Helena Hjerth
Brud: Anna Ekendahl
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vacker!

Svar: Eller hur!!! Så snygg!
Cecilia Möller

2012-10-28 @ 15:07:45
URL: http://hardworkingwife.blogg.se
Postat av: Katarina Ratcliffe

Så läckert med skuggorna! Riktigt snyggt och du vet att jag vill se mer!

Svar: Ja jag gillar skuggorna, tycker det blev bra och gillar hennes Mona Lisa-leende.
Cecilia Möller

2012-10-28 @ 20:35:46
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett fint porträtt men skuggorna förstör bilden. Det ser ut som hon har massor med blodådror i halva ansiktet. Ser faktiskt riktigt läskigt ut! Jag förstår din tanke men jag tror du måste ha mycket mera kontrast på skuggan för att de ska ge bra effekt och bli snyggt!

2014-09-18 @ 00:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me