Ut och lek i löven för tusan!

Fredag och härligt höstväder. Fredagar brukar Adrina vara hemma från dagis och vi brukar ha det som vår dag. Vår familjedag. Förra veckan åkte vi till simhallen och idag ska vi höstrensa här hemma. Tanken var att vi skulle simma, men med en karln och dotter som är snoriga känns det inte som en så bra fredagslösning. Men vi hinner trycka in en promenad i skogen och lekparksbesök också. Och lite disco. Vad är en fredag utan disco?

Igår sålde jag (och Monica) ett hemma-hos reportage från Vadstena till Drömhem&Trädgård. Varje gång jag säljer ett reportage är det som en liten seger. Jag har inte ångrat mig alls att jag satsade på fotograferingen istället för forskningen. Det är så att jag nyper mig själv varje morgon. Galet nöjd med mitt liv just nu.

 
Hoppas ni hittar på roliga grejer i helgen. Jag ska jobba lite för orten imorgon, ha myskväll med tjejkompisar ikväll och träna barngymnastik på söndag. Har ni bra planer?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me