Beloved collective festival 2012

Fotografkonferansen i Palm Springs, Beloved collective festival, var grym! Konferansen var anledningen till att jag bokade resan till USA, där Los Angeles och New York bara var en bonus.
 
Föreläsarna var grymma, och jag blev kär i Bob Goff och Kristen Kalp. Underbara föreläsare som engagerade och känslorna åkte berg-och-dalbana. Jag har fått många nya vänner under de tre dagarna som vi var på The Parker (LOVE The Parker), och jag har fått klarhet i en hel del grejer. Min hjärna har fått en elchock av inspiration och vilja till föränding. Förbättring.
 
Dagarna hade intensiva föreläsarscheman (och god mat!) och på kvällarna var det nattdopp i poolen som gällde (med egen koreograferad konstsim), drinkar med det svenska följet (Jonas Peterson och Juliana Wiklund), eller konsert med Kye Kye

Jag är där nästa år igen.

Om ni undrar över hennatatueringarna så var det så att vi ingick i olika "tribes". Själv hade jag en duva på handleden som satt kvar i över en vecka (trots 4 timmars bad i poolen en kväll). 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina Ratcliffe

Åh vilket lyx! Inspiration och härliga fotografer. Förstår att det blev som en elchock för hjärnan. Skulle behövas här med haha

Svar: Det ger så mycket att åka på workshops. Bara att träffa andra fotografer, och har samma företagande. Att byta erfarenheter. Att få nya tanker om son företagande och fotograferande. Nyttigt!
Cecilia Möller

2012-09-26 @ 10:19:13
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me