Att längta och känna tacksamhet

Igår fick jag anledning att sitta och titta tillbaka på bilder från 2012. Även om klockan var sent på natten, ögonen gick i kors och jag hade en deadline, så började jag längta efter sommaren. Men inte bara efter sommaren utan jag längtade också tillbaka till alla de ögonblick jag fångat på bild förra året. Alla de små fantastiska stunderna. Fascinerades över hur vacker min dotter är. Förundrades över hur fint livet har blivit för oss. Att gå tillbaka och titta på bilder från tidigare år får mig att känna en enorm tacksamhet över det jag har. 


Adrina en sommardag 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me