Fredagslistan #9

 
Förra veckan blev det en paus i fredagslistan. Men nu är jag tillbaka igen. Så jag postar för de två senaste veckorna.
 
När jag tänker på min LA-resa är det tre höjdpunkter jag tänker på:
1. Tre timmarslunchen med Michelle och Linda på The Ivy i Beverly Hills. Vi skrattade så vi grät och fick ont i magen, vår servitör skrattade så han grät. Det var helt underbara tre timmar.
2. Lunchen på Asia de Cuba, som tillagades utav min vän Chang Sivolay som är en helt fantastisk kock. Jag fick mat som inte fanns på menyn och jag njöt av allt. Jag ler fasiken bara av att tänka på den. 
3. När min vän Jonnie kommer körades i sin muskelbil från 60-talet. Jag fick gåshud och kunde inte sluta prata om bilen. Varpå han säger att jag kan få låna den nästa gång jag är i LA så jag slipper köra hyrbil. YEAH!
 
Annars har jag fattat två beslut den här veckan.
4. Jag har bestämt mig för att jag ska tacka ja till ett kontor/studio här i Mantorp. Men det får jag uppdatera er om senare, för det är en massa renovering och säkert 6 månader innan jag kommer flytta in där.
5. Jag har även bestämt mig för vilken bildbyrå jag ska bli en del av.
 
Fredagstips. 
 
6. Sugrör. Nu känner jag ett stort behov utav sugrör.
7. Sen känner jag lite för att göra en energy attack med mina tjejkompisar. Mitt ute på en äng bara sådär. 
8. Något vi har gjort en del hemma och som är en perfekt födelsedagspresent är att måla med porslinspennor på tallrikar, glas och koppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me