Ceviche Project

Ett par som jag lärde känna i Los Angeles den här resan, och som jag avgudar är Shannon och Octavio som inte bara är ett gift par utan även driver Ceviche Project tillsammans. De har en så härlig energi, är oerhört generösa och ödmjuka (och vackra). Inte nog med att jag var med och fotograferade ett av deras event, de tog mig även med på en liten barrund som avslutades med att äta godaste tacon någonsin. Taco Leo som är en truck där vi åt mumsigt kvällsmat klockan tre på natten, på parkeringen av en bensinmack. Jag hoppas verkligen och innerligt att jag får anledning att träffa dem igen. Även om jag måste vänta tills oktober innan det händer. Sa jag att jag åker till Los Angeles igen i oktober?

Shannon och Octavio från Ceviche Project.

Kommentarer
Postat av: carro

Sååå fina och levande bilder :)

Svar: Tack Carro!
Cecilia Möller

2013-04-24 @ 13:47:16
URL: http://nojesmix.com/caroline/
Postat av: Katarina

Så himla härligt! Kul att åka tillbaka.

Svar: Tack, back in business :)
Cecilia Möller

2013-04-24 @ 21:56:08
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me