På bröllop som gäst

Puh! En heldag på Gräsö utanför Öregrund med bröllop. Det första bröllopet jag varit på utan att vara ombedd att fotografera, så det var annorlunda för mig. Men jag hade ju lilla kameran med mig såklart, för så skadad är jag. Haha. Men med en hals som inte riktigt vill vara med, tog jag det lugnt och överlät drickandet till andra i sällskapet. Nu skulle jag vilja skriva att jag mår prima idag, men det är lögn. Halsen vill fortfarande inte. 
Baren igår. Så fint med många små detaljer. Fotat med Sony Rx1.
 

Kommentarer
Postat av: Trees, mamma i London

Vilken harlig kansla det ser ut att ha varit! sa fint, sa enkelt <3 Nagot jag sjalv hade velat ha, nar jag gifter mig :)

Svar: Superfint, och jag gillar färgerna med gult, orange, ljusblått och dov turkos:ish. :)
Cecilia Möller

2013-08-11 @ 18:46:21
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Carina

Så himla fina foton! Du är för redigt duktig och inspirerar mig stort! Bröllop vid havet, så hade jag också velat ha mitt bröllop om jag skulle gjort om det idag. Krya på dig, hoppas du tillfrisknar i halsen inom kort.

Svar: <3 Tack Carina. Du har alltid så grymt fina saker att skriva. Jag blir så glad och känner mig mycket friskare idag!
Cecilia Möller

2013-08-12 @ 21:06:51
Postat av: Malin Aurora

Åh så fint!

Svar: Tack Malin!
Cecilia Möller

2013-08-14 @ 15:54:34
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Karin Lygnersjö

Åh vad härligt det ser ut, superfint fotat!

Svar: <3 Tack!
Cecilia Möller

2013-08-15 @ 16:31:42
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me