Ljudligt skapande och flickig fika

Strax innan tolv på kvällen, efter en middag och en hel del godis. Det är då vi sätter igång. Skapar musik, skriver om text, spelar in och skickar mms till utvalda. Min hals tillät mig bara att vara med bakom iPhonen, och regissera. Det blev rrrrrriktigt bra igår. Så blir det när man jobbar med proffs.

Två av min allra bästa vänner, Sara och Johanna.

Efter att ha sovit våra timmar, min familj och Johanna vår nattgäst, åt vi frukost och åkte in till Linköping. Johanna och jag skulle möta upp en syster och en vän. Filippa och Caroline. Expresso house skulle vi ses på och när vi kom in dit möttes vi av en pigg och glad barista. "Välkommen in i värmen", sa hon. Men visuellt så var hon värmen i ljuset (ja, jag syftar på bilden nedan där solen skiner in från de stora fönstrena och bara träffade henne). Hon gjorde vår morgon. Kändes bra redan där. Sen droppade tjejerna in och det blev höga skratt kring bordet. Jag älskar det. ÄLSKAR DET! Mina tjejer. Vår dynamik. Vår humor.

Dagen på stan resulterade förresten i ett par nya skor till Adrina, Daniel, Johanna, Sara och mig. Vi är alla galet nöjda, och mina är det glitter på. Jag blir glad av glitter. En dålig dag? Inte med glitter på skorna.
 

"Välkommen in i värmen"


Vältränade Filippa.

Mina fina. Johanna och Caroline. 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men Cici. Nu grinar jag en skvätt för det är så fint alltihop!!

Svar: Åh men Sarah. Jag messar dig videon så du får ett skratt också.
Cecilia Möller

2013-02-02 @ 18:09:22
URL: http://gundel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me