SLS hotel - the Bazaar

I SLS hotellet finns det är cool restaurang/bar som heter the Bazaar. Mycket att titta på, många grejer, mycket möbler, blandande inredningsstilar. Förresten är SLS hotellet designat av Phillippe Starck. Han är ganska så grym tycker jag. Ibland lite för mycket för min smak, men det funkar verkligen på platser man inte lever på, som ett hotell man besöker i en natt eller någon vecka. Jag blir lite fundersam över var man hittar allt.

SLS hotel, Beverly Hills, the Bazaar
 
Sista bilderna från SLS. Idag skulle jag åkt och träffat bloggerskan Brakatarina, men vissa omständigheter gör att det inte kommer hända och vi skjuter på den några veckor. Men den som väntar på något gott ni vet... Jag planerar därför om min dag till att sortera bilder från gårdagens fotografering med Alice, och längta efter att mamma och pappa kommer hem från Egypten.
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Snart så! Idag har jag dessutom en sjukt jobbig huvudvärk så det var nog bäst.
Härligt ställe! OM jag längtar bort just nu!
Kramar <3

Svar: Men du, då var det nog meningen att vi skulle ställa in och ta friska tag en annan dag helt enkelt :) Kram
Cecilia Möller

2013-02-07 @ 17:11:03
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Karin O

Hur snyggt som helst!

Svar: :) Väldigt unik och spännande inredning tycker jag.
Cecilia Möller

2013-02-08 @ 11:14:28
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me