Familjfotografering - Maria, Emil, Elton och "lillebror"

Era kommentarer betyder väldigt mycket för mig. Även om en del av er tycker det känns fånigt att lämna en kommentar eller obetydelsefullt för er, så ska ni veta att det betyder supermycket för mig.

Ni verkade gilla mina bildertvillingpojkarna jag fotograferade i Los Angeles, så jag tänkte att ni kunde få se lite bilder från en annan familjfotografering. En fotografering med den här snygga familjen, och bildspelet kan ni se här på min hemsida

Spread the love! 
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Jättefina, så fin känsla i första bilden. Tavlan i bakgrunden va ju underbar oxå

Svar: Tack Angus. Jag gillar dem också. Sen har jag fått höra av många att Maria är lik Carolina Gynning.
Cecilia Möller

2013-01-28 @ 13:04:45
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Sabinas foto

Jag är dålig på att kommentera, men kikar likväl stadigt in här och tittar vad du har haft för dig. Älskar dina bilder, grymt snygga, inte bara i detta inlägget alltså... ;)

Svar: Tack Sabina! Blir väldigt glad av dina kommentar. Det här blev en fin morgon :)
Cecilia Möller

2013-01-29 @ 22:52:44
URL: http://sabinasfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me