LA och jordärtskockor

Snart, vettni, snart, eller rättare sagt tidigt satan på lördagmorgon åker jag till Los Angeles. Igen. Det blir en jobbresa med fyra fotograferingar inbokade, varav en av fotograferingarna kommer var med Cassey Ho (love her!) och en annan är med en annan fotograf och en modell som flyger in för att fota med mig i öknen. Ett litet dilemma har dock uppstått. Fotograferingen är bokad nästa fredag och igår fick jag erbjudande att följa med till Utah på Sundance festivalen den helgen. Vilket skulle vara grymt kul, men fotningen ligger lite mitt i festivalplanerna. Hmm. 

Jordärtskockor från trädgården i januari.
 
Trots att det är vinter så har det inte varit någon tjäle i marken och ihelgen plockade jag och Adrina upp några jordärtskockor från trädgårdslandet. Jag hade storslagna idéer om att jag skulle göra gnocci på dom, och att det skulle bli underbart gott.... bara det faktum att det inte blev några värdiga bilder på slutresultatet kanske talar för sig själv?

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Åh, vad kul med LA! :)

Svar: Jag ska se till att ha det galet kul tänkte jag :) Kommer uppdatera här.
Cecilia Möller

2013-01-10 @ 12:10:43
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Katarina

Man kan inte alltid lyckas.. Pizza på golvet tex :D

Svar: Haha. Precis. Det är misstagen som gör oss Katarina!
Cecilia Möller

2013-01-13 @ 22:23:37
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me