Ey brorsan!

Gudfadern, tillika min storebror, är här över helgen och det ska utnyttjas. Just nu står han och lagar lunch till oss, imorse gick vi en promenad, efter det spelade han spel med Adrina och så hade de gymnastik i sängen. Senare ikväll kommer jag fotografera honom lite mer. För jag tycker han är så fin. Han har ju figuerat en hel del på bloggen innan. 

Jag inser att det blivit mycket Adrina på bloggen senaste tiden, men det blir ändring på det några dagar framöver. På söndageftermiddag blir det att styra min häst (aka Josephines bil) mot Gotland. Det, mina vänner, blir fest och mys hela dagarna. Jobb också såklart.

Önskar han bodde närmare, han saknas i vardagen av hela familjen.

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Olivia ♥

Vilka fantastiska bilder! :-)

Svar: Tack snälla du!
Cecilia Möller

2013-07-13 @ 16:56:58
URL: http://emmaloves.blogg.se
Postat av: Katarina

Tufft då de man älskar inte bor nära... :(
Jag gillar bilder på dottern också. Snyggt!
Och angående kamera så skulle jag också vilja ha en mindre. Blir ju bara mobilfoton nu för tiden. Jag orkar inte släpa runt på min andra kamera längre.
Fast, sony... Hm... Ska du värva mig alltså haha.

Svar: Men eller hur? Jag har fotat en del med telefonen också när jag inte orkar släpa med mig stora, men jag gör tusan inget med de bilderna i slutänden. Supernöjd med nya kameran. Hade med mig den stora också till Gotland, men packade inte ens upp den ur väskan. Körde bara med Rex.
Cecilia Möller

2013-07-15 @ 11:35:22
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: julia

älskar dessa bilder. du är så otroligt duktig!

Svar: <3 Tack fina du!
Cecilia Möller

2013-07-15 @ 17:23:40
URL: http://juliasvanqvist.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Försöker laga lunch samtidigt som jag totalt fastnade här på din sida. Du tar galet fina bilder!! Måste kolla mer sen. Btw, är det ok att jag skyller på dig när jag serverar familjen brända falukorvsskivor? ;)

Svar: Men gulle dig! Hoppas du fick godkänt med lunchen av familjen, annars får du gärna skylla på mig :)
Cecilia Möller

2013-07-18 @ 13:15:56
Postat av: Katarina

Ja, jag är bra sugen på en liten, bra kamera. Fotar ju med mobilen, men blir max instagram. Det är ju inte samma sak alls.

Svar: Du, prova Rx1an du kommer bli kär!!! Tar med den när vi träffas.
Cecilia Möller

2013-07-25 @ 00:31:11
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Katarina

Det låter grymt tycker jag!

2013-08-08 @ 21:48:05
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me