Huller om buller

Det är många fotograferingar den här veckan; bakfotografering idag, inredning imorgon, pizzafotografering i Sala på torsdag, och möte med Sony på fredag. Därimellan ska bilder redigeras, mejl svaras på och komponeras, föreläsningar förberedas. Någonstans ska jag också vara ensamstående mamma den här veckan då min man är ute och far. Och min dotter har sommarlov från dagis. Vet ni vad som är nyckeln då? Föräldrar, svärföräldrar och vänner som mer än gärna tar hand om Adrina. 

Monica packar snyggt ner rekvisitan från dagens fotografering. Ja, liiiiite av rekvisitan. 
 
 

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

MUMS! Vad det ser gott ut!
Visst vara det vara bra med egna och svärföräldrarna?

Svar: Ah, mitt liv skulle vara svårt att få ihop om inte de ställde upp när vi behöver. (Ja, det var gött, smakade allt som vanligt :))
Cecilia Möller

2013-07-23 @ 22:37:11
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me