Kakboken - Karolina Tegelaar

Hela min familj följde med på gårdagens äventyr och jobb. Min man fick jobba som assitent och barnpassare medan jag och Karolina (Kakboken.se) gjorde bakreportage. Det blev glutenfritt och raw. Vi höll till i deras sneda torp utanför Herrljunga.

Bara 700m från torpet fick vi en grand tour av deras stora hus som de renoverar. Det huset, mina läsare, kommer bli helt jäkla amazing. Det påminde mig ett kråkslott med högt i tak, korridorer och stora salar. Jag hade inte kameran framme och det var mest en byggarbetsplats, men när det är klart... Fy tusan!

Karolina och ena barnet Edgar. En väldigt glad och nöjd kille. Hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka härliga foton! Nöjsamt och glatt :-)

2013-07-30 @ 15:33:08
Postat av: Mamma till William och Wilma

Fina bilder :)

2013-07-30 @ 23:35:25
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me