Mat på ett dygn

Först en jäkla massa pizzaätande i Sala, och sedan ner till Stockholm för en middag med rosé och drinkar på Orangeriet. Det blev livat med Johanna och Janina. Härligt när min man sen ringer mig och säger att jag måste flytta bilen från gatan på Kungsholmen, annars blir den bogserad. Gå och springa i 12 cm klackar för att hinna dit, och slita sönder klackarna så pass att det bara är att slänga skorna efteråt (taxi är ju en bra idé såhär i efterhand). Men vi hann.

Morgonen efter laddade jag och Johanna inför vårt möte med Sony med en stor och fin frukost på Petite France. Jag tyckte det var kul att ta bilder på Johanna när hon äter. Det är något att fortsätta med framöver tänker jag. Johanna är en gammal bekantskap men en ny vän. Tror ni får se en del av henne framöver. En ny girl crush (kommer ni ihåg den förra?). Härligt!

 Allt fotograferat med Sony rx1. Till och med rx1an på bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me