The Hammer bar, Visby

En av kvällarna var vi på the Hammer bar i Visby. Äh, vem försöker jag lura? Alla tre kvällarna vi var i Visby var vi på the Hammer bar. Singeltjejerna jag var i Visby med var de som fick bestämma vart stegen bar på kvällarna, och jag agerade mamma och körde varje kväll.
 
Baren då, en rockbar som ligger innanför ringmuren och som är riktigt bra. Min vän Josephine förklarade det "som en Coyote ugly bar men utan de snygga tjejerna och allt fölk". Det låter kanske misslyckat, men icke sa Nicke Picke. Till mesta dels handlar det om den sköna bartendern som jobbar där. En riktig karaktär och med så många historier att berätta, går ni dit så måste ni fråga om bloddrinkhistorien. Anyhow, sista kvällen fick jag knäcka extra bakom baren.

Fotograferat med Sony Rx1. Bilderna på mig tagna av Josephine, resterande är mitt verk.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fantastiskt Cici! Men kände du verkligen att du agerade mamma? :) Jag längtar redan tills ni kommer nästa gång! Puss

Svar: Jo lite mamma var jag Sarah, till mina två bångstyriga tonåringar till döttrar. Tack för allt vännen. Pöss!
Cecilia Möller

2013-07-19 @ 16:31:45
URL: http://gundel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me