Fint i London

Vi har det superfint här i London, även om vädret är just typiskt London-väder. Lite blåsigt, mulet och lite regnstänk nu och då. Idag har vi fotograferat ett interiörreportage och imorgon drar vi vidare söderut till min gamla aupair-familj. Vi ska stanna där några dagar och jag ska göra två-tre reportage. Adrina sköter sig utmärkt, tålmodig och glad. Idag har vi gått minst en mil och hon har vandrat vid min sida utan att klaga. Mycket tunnelbanan och tåg blir det för att vi ska ta oss runt smidigt. Det här med att resa och jobba med barn går ju hur jäkla bra som helst! Prova själva!

 
På hotellsängen efter att ha jobbat och shoppat.

Bäst uppdatering är det på min Instagram (@cicimoller).
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Har heller aldrig haft problem med att resa med barn. Behöver inte alls ett bokat hotell och charter. Går bra att resa runt och vara flexibel. Om man är det själv alltså. 😉
Verkar som om ni har det härligt. Och bilder vill jag se...

Svar: Men eller hur! Så enkelt! Kolla bilderna idag förresten, så får du se hur vi haft det idag (amazing)
Cecilia Möller

2013-06-14 @ 00:23:46
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Mormor

Sötis

2013-06-14 @ 09:04:15
Postat av: Julia [Stil & Foto]

Vill också till London igen :) underbart där!
Hoppas på lite roligare väder för er :)

Svar: Det var jättefint väder idag! Vi har förflyttat oss till södra delen av England och fått njuta av solen idag. Men badande för min dotter, och vin för mig.
Cecilia Möller

2013-06-14 @ 09:19:36
URL: http://kindofjulia.se
Postat av: Ida

Åh vilka fina bilder du tar, helt otroligt duktig :)

Svar: Men tack Ida! Tack!
Cecilia Möller

2013-06-14 @ 09:21:50
URL: http://idaacarleborn.blogg.se
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

ser ut att vara ett tjusigt hotell!

Svar: Det var fint. Fint ska det vara. Speciellt med barn då man är liiiite mer på hotellet än annars :)
Cecilia Möller

2013-06-14 @ 09:43:11
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me