I kungsträdgården, en månad senare

Jo men jag veeet att det var ett tag sedan körsbärsträden blommade i Kungsträdgården. Nästan en månad sedan för att vara någorlunda precis. Men jag har inte hunnit visa det och bilderna har legat på min laptop (och det ena med det andra). Tidig morgon åkte jag och min bror upp för att jag skulle kunna fotografera utan att det var för mycket folk. Min bror fick agera vägvisare och trädskakare. Frukosten intogs i morgonsolen, och luften var varm men krispig. En majmorgon.

Skönt, för ni hade väl nästan tröttnat på alla Instagrambilder på körsbärsblom tidigare? Nu är det som att det är pånytt och fräääääscht ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej! Jag har en fråga, jag har förstått att du använder dig av Sony, vilket jag också gör. Men jag känner att jag vill uppgradera mig, fast stanna kvar med Sony, vad skulle du rekommendera? :)
Och jag älskar din blogg, det är en sån otrolig inspirationskälla!

Svar: Hmm svårt att svara på när jag inte vet vilken kamera du har idag. Vilken modell är det?
Cecilia Möller

2013-06-03 @ 21:50:32
Postat av: Katarina

Helt rätt! Mera körsbärsblommor. Kan man tröttna?

2013-06-03 @ 22:25:59
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Becca

Jättevackert, kan inte tröttna ;) Två år i rad nu har jag varit i Stockholm bara dagarna innan träden börjat slå ut :P haha

Svar: Åh, vilken otur. Det var andra gången jag lyckades timea ett Stockholmsbesök med blomningen.Men den här gången var det uträknat från min sida :)
Cecilia Möller

2013-06-04 @ 09:55:08
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: Maria

Hur skulle man kunna tröttna på körsbärsblom? De blommar alldeles för kort stund.
Kram Maria

Svar: Fasiken sant. DE borde vara blommande minst en månad! :)
Cecilia Möller

2013-06-04 @ 14:54:04
URL: http://snickaregardens.com
Postat av: Rebecka

Vet inte hur jag svarar på ditt svar på min kommentar... Men jag har en Sony a330, funderar på att köpa en a77!

Svar: Det låter som en bra uppgradering. Jag gick från en a100 till en a300 till en a700 för att sedan få till a850 och nu a99. Haha, vilken Sony-resa. Jag vet att även deras nex kameror är bra och ligger i liknande prisklass, har du kikat på dom?
Cecilia Möller

2013-06-04 @ 20:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me