Lite mer Ernst

Först och främst, hej på er! Resa, fotograferingar och en himlans massa redigering. Det summerar min senaste vecka. Ganska underbar, men mycket på "att-göra-listan". Idag blev det lite overload i huvudet så jag tog en promenad, en kvällsfika med en vän och lugnade ner mig. Så är jag redo att sluta mig in och jobba tills sena natten. The life of a serial killer :)

Imorgon får ni förresten komma ihåg att spana in Sommar med Ernst på TV4. Klockan 20.00 smäller det och jag kan lova er att det blir något alldeles särskilt i år. Fy tusan så fint det blir! Appråpå ämnet så vill jag visa några fler av pressbilderna jag tog på Ernst i slutet av maj. Vill ni veta mer så skriver Östgötatidningen om mig och Ernst. Romantiskt.

Det kommer bli mer med TV4 för mig.

Följ mig på Bloglovin eller Facebook. Eller varför inte båda?
Sommar med Ernst 2013/TV4
Fotograf Cecilia Möller
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh vad kul! Du är så himla duktig och jag bara älskar dina bilder.

Svar: Tack Moa!
Cecilia Möller

2013-06-20 @ 10:28:22
Postat av: Jessica

Har följt dig sedan innan Adrina, genom poker och studier och nu fotograferande och jag måste säga att trots att jag inte känner dig personligen så är jag så stolt över dig och att du lyckats så bra med allt! Jag hoppas att du njuter av livet och är lycklig, det förtjänar du! Kram

Svar: Jessica, jag blev så innerligt glad när jag läste din kommentar. Så kul att du har följt mig genom mina senaste 7år. Du vet nog på många sätt mer om mig än mina vänner i så fall. Jag blir nästan generad. Glad att kan känna dig stolt över mig och glad över att det går bra. Det är en fin egenskap. Tack!
Cecilia Möller

2013-06-20 @ 11:11:32
Postat av: Becca

Grymt !

2013-06-21 @ 11:07:29
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: Ida Nilsson

Åh jag missade det! Jag som äälskar Ernst.. Han är så duktig och framförallt mysig!

Svar: Talang och ödmjukhet. Bra egenskaper han har den där Ernst :)
Cecilia Möller

2013-06-22 @ 12:42:30
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Oj vad häftigt! Vad spännande, jag hittade din blogg nu, måste nog kika runt lite mer...! :)

Svar: Tack, and yes, just do it :)
Cecilia Möller

2013-06-23 @ 17:08:52
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me