Fredagslistan

Fredag. Igen. Ingen överraskning där kanske. Fredag följer ju alltid torsdag. Men det är för andra gången i ordningen dags för fredagslistan. Kommentera gärna om ni tycker något är speciellt bra. Snälla. Bra, är vi överens om det.

1. Jag börjar med en grym dansvideo som är grym i sin sak. Inte att den är "So you think you can dance"-grym (för övrigt ett bra program). Inspiration för de flesta mammorna. Och alla andra också för den delen. Michelle Obama...
 
2. Hysteriskt roligt om är biolog. Eller särkilt om man är biolog ska jag kanske förtyldiga. Roligt skrivet och med bilder på helt galna djur. 
 
3. Digital detox. Hugha! Det skulle jag behöva, och de flesta jag känner också.
 
4. Det kan vara det galnaste huset jag sett. Helt normalt och fint på utsidan, men som en skräckfilm inuti. Lite läskigt med alla dockor och brudklänningar. 
 
5. Bästa som hänt i veckan företagsmässigt är nog att jag fick så fin respons på mina "tatueringsbilder" som hamnade på blogg.ses framsida. Så himlans glad över det. Chocken när jag har över 70 kommentarer att läsa igenom och över 2 300 läsare på bloggen. Faan så kul. Så bra! 
 
6. "Where ever you look, there is beauty". Så ska man se på livet enligt mig, och enligt 109 åriga Alice Herz-Sommer. Optimism oavsett vad. 
 
7. Bästa nattningen i veckan var igår. Doftljus som sprakar, mys i en stor nytvättad säng, Adrina kramandes mig när jag läser en bok om en igelkott. Livet är fasiken i mig stort.  

Kommentarer
Postat av: Emelie

En helt underbar fredagslista. Mammadansandet var ju hur bra som helst.
Trevlig fredag.

Svar: Tack! Fredagslistorna känns bra tycker jag :) Och nu kan vi många nya dansmoves
Cecilia Möller

2013-03-01 @ 06:24:29
URL: http://petracharlotte.blogg.se
Postat av: Emilia Westerström

huset!!!!! fyfan att smyga runt där om kvällarna

Svar: Men jag vet. Det är verkligen helt galet. Man tror ju fasiken inte att någon bor sådär på riktigt. Kolla pimpningen på toaletten.
Cecilia Möller

2013-03-01 @ 07:46:04
URL: http://emiliawesterstrom.blogg.se/
Postat av: Carina

Wow, 2300 läsare!!!Stort Grattis! Jag gläds med dig, samtidigt som jag är glad för egna stadiga 15 besökare per dag :-)
Och ja, håller med dig om att livet är stort, galet stort! Fin fredag och riktigt skön helg!

Svar: Tack Carina. Sen inser jag ju att de inte stannar kvar. Men det är ändå jättekul! Ha en härlig helg :)
Cecilia Möller

2013-03-01 @ 11:14:09
URL: http://viltovackert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me