Sex reportage (inte sammansatt) senare

Jag är ledsen, inget inlägg på två dagar. Vad hände där? Jo jag ska berätta vad som hände, sedan i torsdags tills idag (lördag) har jag fotograferat 6 reportage. Med andra ord, jäkligt upptagen. Men samtidigt väldigt lycklig. Bra fotograferingar. Väldigt bra reportage och snygga modeller. Så kul men utmattande samtidigt. På måndag blir det äntligen en redigeringsdag. Och som jag ska redigera!

1. Amanda och Stefan har kul som modeller på en fotografering. 2. Stefan spexar till det. 3. Location för en annan fotografering på Sara och Stefan, kolla min Facebook för fler bilder. 4. En fotografering är klar och rekvisita ska bäras till bilen.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Äh, inte behöver du be om ursäkt. Ibland händer det saker. Jag väntar så tålmodigt på fler inlägg.
Ta det lugnt.
Kram

Svar: Puss på dig. Jag känner mig lite halv när jag inte hinner med bloggen bara. För jag gillar det så mycket. Att blogga alltså.
Cecilia Möller

2013-05-13 @ 17:12:16
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me