På TV4 och med bröderna Timell



Heldag i Stockholm som först spenerades på Tv4-huset där jag fick rundtur och fotografera. Jag har nu sett nyheternas och nyheternas studio, och gått runt på de flesta ställen bland kontor och lokaler. Kul att se hur det ser ut, egentligen. Roligt att se var det händer. Men att försöka hinna fotografera allt som var planerat var bara att glömma, för mycket att fotografera och för lite tid. Så det blir att åka tillbaka snart igen.

Efter en lunch i 4ans matsal åkte jag ut till en ö där bröderna Timell spelar in sitt matprogram som kommer sändas i höst. Fina, somriga bilder togs på bröderna och sedan båten tillbaka till bilen igen. Intensivt men bra, och vädret skulle inte kunnat vara mer optimalt. Kort sagt en bra dag, och bilderna på bröderna kommer upp på bloggen när de fått sig en urvalsomgång.
Ingen bild på mig och Timellisarna, men en bild på mig i båten påväg tillbaka på bilen kan jag ge er. Foto av Johanna Palmqvist.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

VACKRA du!

2013-09-14 @ 22:27:53
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Katarina

Snyggt halsband förresten!

Svar: Tack! Det är ett halsband som farmor fick på sin 40åriga bröllopsdag.
Cecilia Möller

2013-09-14 @ 22:28:08
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Becca

Fin!

2013-09-15 @ 00:13:08
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: Anonym

Mammas fina flicka

2013-09-17 @ 09:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me