Det är tävlingsdags!!! WOHO!

Vinsten är en kärleks-/beloved-fotografering med mig (ca 1h) och 5 högupplösta, digitala bilder från fotograferingen. Med andra ord en vinst som är värd mycket känslomässigt och 3500kr. Det enda som vinnaren står för är eventuell resekostnad om plats för fotograferingen är längre än 3 mil från Mantorp (då 40kr/mil). 

Vill ni veta hur man vinner?

Skicka ett mejl till mig på [email protected] med rubriken "Tävla". Motivera med vem/vilka du vill fotograferas och vad som gör ert förhållande speciellt. Har ni gått igenom något prövande? Har ni en alldeles speciell kemi? Har ni en fanastisk historia att berätta? Ha i tanke att er motivering kommer publiceras i samband med ett blogginlägg och bilder från fotograferingen. Det går självklart jättebra att motivera vinsten till någon annan som ni känner, som skulle uppskatta en fotografering som visar allt det de känner för varandra. 

Bomba mig med mejl nu, jag vill le, skratta och gråta med era motiveringar! Sista dagen är 31e augusti.

Ta tillfället att få minnen för livet som ni kan se tillbaka på.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh, jag tänker så det knakar. Jag ska motivera vinsten för någon annan. Ska bara komma på vem jag vill ge den till :)

Svar: Bra där Sarah. Tänk tänk tänk (som Nalle Puh säger). Kram!
Cecilia Möller

2012-08-07 @ 20:58:56
URL: http://gundel.blogg.se
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Hade gärna deltagit, men det känns som en ganska lång sträcka mellan Umeå och Mantorp... :) Men bättre lycka till alla andra deltagare!

Svar: Haha, ja det kostar ju en del det :)
Cecilia Möller

2012-08-09 @ 13:54:10
URL: http://myphoto.blogg.se
Postat av: victoria

Nu har jag mailat min motivering till en ev vinst, blev lite långt & skickade även med en bild.

2012-08-20 @ 14:04:51
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me