Bröllopsfotografering - Elenor + Jakob

Det finns en del nackdelar med att fotografera i klänning. Speciellt om man som jag inte riktigt tittar sig för vart man sätter sig. Då kan det hända att en brännässla kan bränna till på övre delen av låret när man som jag hukar för att få de fina vinklarna. Note to self, se dig för nästa gång så slipper du kliande och svidande konsekvens. Tur att Elenor och Jakob är lättsamma när jag blev liiiite obekväm just då.

En väldigt varm och solig dag första helgen i juni vigdes de fina. Det var sagolikt och jag fick fuktiga ögon. Elenor har galet fina rådjursögon och ser ut som en gudinna, fruktsamhetens gudinna kanske, då hon är gravid i 7e månaden. Jakob ser ut som en stilig Ken-docka, förutom att Ken-dockor oftast har typ rosa eller lila sammetsfrackar. Jakob hade valt en lite mer nedtonad stil.

För fler bilder så kan ni kika in på min hemsida på deras bildspel, finns i VIP-avdelningen.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh så vackert!

2011-06-16 @ 11:31:29
URL: http://hardworkingwife.blogg.se/
Postat av: Natha

Underbara bilder och vilket fint par sen!

2011-06-16 @ 19:38:11
URL: http://nathabee.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh så fina! Grattis Jacob!!!!!!:)

2011-06-18 @ 13:54:55
Postat av: Hanna

Härliga bilder!

2011-06-19 @ 15:33:22
URL: http://hannaagren.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me